muffinsmatilda

Alla inlägg den 20 april 2013

Av matilda nilsson - 20 april 2013 21:00

hej hej. jag bytte ju adress tidigare idag men tänkte efter detta nu, jag byter tillbx  ja vet att det blir lite krongligt men aja  okej bara så att alla vet heter bloggen WWW.MUFFINSMATILDA.BLOGGPLATSEN.SE så nu e allt på banan igen  



nu har jag ritat lite o försöker få kontakt me jullan men hon vill inte svara  

nu har jag nada att göra så hejjjdååå<3


kram matilda  

Av matilda nilsson - 20 april 2013 19:41

Aa, nu har jag bytt adress till bloggen... www.maatildaan.bloggplatsen.se jag tyckte att det va för jobbigt att skriva de andra men det går fortfarande att nå bloggen på den gamla adressen:)


Idag va ja me jojjsan o vi gjorde en foto shoot som ligger på Jullans telefon men sen gjorde vi en BFF tag som kmr nån annan gång, vi gjorde oxå the cup song... Så! Vi hade iaf en grym dag i solen:)

Just nu sitter jag o morfar i bilen på väg till SALK för att spela tennis i en timme:D ska bli skit kul:D

Här kommer lite fina bilder som är tagna i bilen:)

Kram matilda:*

Av matilda nilsson - 20 april 2013 16:48

Hej / Julia.

Nu bloggar jag på Matildas blogg fast hon inte vet det.

( Instarejjp ) som man säger på instagram.

Idag/imorron kommer det komma upp en BFF tag som vi gjort. Lol

Kram på er.


Besök min blogg www.juuliaar.bloggplatsen.se

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards