muffinsmatilda

Alla inlägg den 5 april 2013

Av matilda nilsson - 5 april 2013 22:16

Godis/ glass GLASS:D
Mascara/ ögonskugga MASCARA
låga/ normalhöga converse BÅDE OCH
fanta/ cola FANTA
rita/ måla RITA
telefon/ dator TELFON HEEELT KLART
gurka/ paprika PAPRIKA
semester/ hemma OJ! SEMESTER E JU KUL MEN TROR NOG HEMMA
Bio/ tv TV
Kjol/ byxor INGEN ANING DET BEROR PÅ
Aik/ Hammarby HAMMARBY
Djurgården/ aik DJURGÅRDEN
halsband/ örhängen ÖRHÄNGEN
träning/ slappa TRÄNING


XoXo

Av matilda nilsson - 5 april 2013 22:01

Aa hehe ni ska kommentera förra inlägget om ni listar ut vad det står för...:D kmr en tag om mig snart:)

XoXo

Av matilda nilsson - 5 april 2013 21:56

Tjo va i Nacka igår, o vet ni va ja hittade........


EN BIIIL:D nämem en snygg en... Kolla bilden... Kommer en mini Haul imorrn<3

XoXo

Av matilda nilsson - 5 april 2013 21:32

Skkiiiitnöjd faktiskt<3 ni kanske inte tkr att de e så snyggt men..., jag e iaf nöjd, de e lite uppklippt o så men de e oxå mkt tunnare o lite kortare...:D ja klippte mig hos en frisör i Nacka forum som heter Head Spot... Hon som klippte mig var inte svensk så hon pratade engelska, men hon trodde såklart att jag var ett litet barn... Så hon kunde inte prata me mig men hon pratade me mamma o jag fattadeju såklart aaaaaaaalting...;)


A men nu vill ja att ni hjälper mig hur ja ska avsluta inläggen...

XoXo
...eller...
//matilda

Av matilda nilsson - 5 april 2013 21:21

Aa mamma o pappa e lediga hela helgen så vi ska ha roligt tsm. Egentligen ville ja va me jojja men hon e i kläppen tror ja...:( men aja ja kmr ha grymt kul iaf:) för vi ska måla o möblera om i mitt rum för när man kmr in i rummet känns det som om man kmr in i ett rum där en 2 årig kille bor...:( men u ska det bli vita väggar, ska ha en ny bokhylla ( den andra som jag har nu är jättehög o förstor ) men nu ska det bli snyggt;) ska nt avslöja för mkt men aja<3 nu vill jag att alla tar o kikar mig, ni som har min kik...:D

//matilda

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards