muffinsmatilda

Alla inlägg under februari 2013

Av matilda nilsson - 28 februari 2013 13:49

Hihi jag sa ju typ att jag skulle fortsätta blogga o så men azzå ja e ju lite glömsk som ni bet så nu ska jag skriva på min hand att jag ska blogga lite mer ...:) just nu e ja i Vemdalen o åker skidor!! SUPERKUUUL!!! Jag är här me min familj o en familj till, en familj åkte hem igår...:( men igår kväll kom min morbror Ragge tagge snorbagge!! Han e rolig han!!! Men hans barn kom inte för de e med sin mamma på en finlandsbåt!!! Föresten... IDAG HAR JAG NAMNSDAG, men det är värkligen inte bara jag som har det för det är jätte vanligt att tjejer heter MARIA i både mellan namn och i förnamn! Men jag heter det i mellan namn men min mammas bästis heter maria! Så nu vet alla det intresant va??? Inte så men e det nån ni känner som heter maria så kan ni ju gratta henne:) aja nu ska jag åka hem till stugan snart så nu orkar jag inte skriva mer... Börjar få kramp i fingrarna;) hej då

//matilda, (maria):)

Av matilda nilsson - 14 februari 2013 19:53

Sry att ja inte har bloggat på ett tag men azzå jag har typ inte hunnit jue!:) NU SKA NI GÅ IN PÅ YOUTUBE---> SÖK PÅ ---> ZARA LARSSON ELLER UNCOVER!!!!
__________ hon e as gryyyyyyym!! Hon e bara 15 år:/ hon hade typ nt tänkt sig alls att hon skulle bli känd men typ hela Sverige pratar om henne!!!!! Till o me mamma gillar samma musik som jag eller så är det jag som gillar samma musik som henne för ja lyssnar ju liksom mest på typ rock o typ party musik men nu har det ändrats!!!!<3
Idag är det alla<3/and dag o jag gav ett kort till isak<3'333 vi har hafft kuligt i skolan!:) hoppas ni får en härlig dag<3

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG // matilda:) puss puss<3

Av matilda nilsson - 8 februari 2013 20:53

Hej hej har nada att gyra! Kollar på gladiatorerna men de e Inge roligt! Åååh jag har värkligen Inge att gyyyyyyyyyyra!!!!! Tips på nån bra låt? Bra hemsida? Bra youtubeklipp? Nåt att gyra? Bla bla bla skriiiiiv i kommentarerna SNÄLLA!!!!<3'33333333333333333 pussis alla!


Juste på torsdag är de alla<3 dag o jag vet nt va ja ska köpa till isak???:) vad tkr ni????


Hejdå// matilda<3

Av matilda nilsson - 8 februari 2013 18:15

idag har skoldagen varit bra förutom att vi numera bara 26 elever i klassen, en tjej som heter ...... ska byta klass, välldigt tråkigt  men det har annars varit en bra dag som sagt, efter skolan stack jag till tennisen för att spela, men jag gick först till dellan som vanligt såklart  men nu ska ni få höra en grymt rolig låt... BAJS!!!!!!!!!!!! DET GICK INTE ATT LADDA UPP...   Jaja nu ska jag iaf lyssna på den braiga låten...



// matilda  

Av matilda nilsson - 8 februari 2013 06:40

go morron go morron.   idag ställde jag klockan på 05.30 o snoozade i en halvtimma och gick sen upp klockan 06.00 o klädde på mig! idag är det fredag o det älskar jag!!!!!!!!  hallå liksom sista skoldagen innan helgen o .........   YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!  Men jag har inget att göra! jag sitter i soffan o väntar på att mamma ska göra klart några ceabater till mig.  det är några mackor som är goda, oj nu är de klara, måste gå!


// matilda

Av matilda nilsson - 7 februari 2013 20:12

hej igen, jag kom på att nästa onsdagen kommer bli grymt kul.   först har vi sovmorrom till klockan nio!  sen har vi en sport dag hela dagen, jag ska åka skridskor men man fick välja att åka skidor och pulka men jag tycker mest om att åk askridskor, elr igentligen tkr jag att skidor är kuligast men jag gillar inte hammarby backen bara...  men aj asen kl 6 på kvällen är det typ ett föreldrarmöte med barnen, vi ska redovisa ngt landskap som vi har jobbat med. det är typ ett knyt kalas så vi ska at me mat...  jaja kram kram kmr inte skriva ngt mer nu. // matilda  

Av matilda nilsson - 7 februari 2013 19:44

stackars alla som är sjuka!!!!!!!!!!!! jag är inte sjuk men det är min bästis smilla, ni vet vem de e, eller hur?  gud jag är så glad över en sak o de e att mina kompisar har ju en as bra blogg som heter www.tjejers3liiv.bloggplatsen.se och jag kollar deras blogg jätteofta precis som typ alla andra gör, de har typ 500 kollare  de äe grymma på att blogga, men iaf det jag är så glad över är att de skrev att jag hade sagt att ajag kollade deras blogg ofta och det kanske innebär att jag får fler läsare  jag är ÖVER LYCKLIG, och en de här tjejerna heter julia och hon är as grym på att göra headers till bloggen, det var hon som hjälpte mig med min nya, SNYYYYYYGG, eller hur?  just nu sitter jag o bara har tråkigt framför datan, väntar på att klockan ska bli 8 för då börjar ett program som e 112 på liv och död. det är as spännande!!!!!!!!!!!!!!!!! kolla det från måndagar till torsdagar 8 - 9, DET ÄR BOKSTAVLIGEN GRYYYYYYYYYYYYYYYYMT SPÄNNANDE. jaja nu ska jag inte snacka för mke om det för jag måste berätta en sak o de e att om ni kollar min blogg eller nån annans blogg som har en blogg på bloggplatsen så finns det en liten som det står, klicka här för webbversionen, klicka där så kan ni skriva ett inlägg i min gästbok elr ställa en fråga till mig.


nu börjar 112 så nu ska jag sluta blogga, men jag kmr blogga i pauserna...


hejdå alla pandor o alla bananer kram kram matilda  

Av matilda nilsson - 7 februari 2013 15:36

Är på dellan o dricker en supergo dricka / smoothie. Den är JÄTTEGOD!!!!:):):) om typ en halvtimma ska jag gå till handbollsträningen! Men de dåliga e att ja är HELT forever alone!:(


Hejdå// matilda

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards