muffinsmatilda

Alla inlägg under april 2013

Av matilda nilsson - 28 april 2013 08:02

Nu har ja vaknat men jojja sover fortfarande:/ jag har trååååkiiigt:0 vad ska ja göra?:( ajjjja :) tråkigt inlägg men ändå!

Igår kväll när kl va typ halv 9 hade vi precis ätit tacos o sen gick vi upp o sminka varann aaas snyggt! Sen vid halv 10 gick vi ut o fotade varann! Vi hade suuuper kul! Sen när kl va typ 11 blev de mörkt o då gick vi ut o badade! De va as skönt för vi satt där ute i typ en halvtimme, sen kom vi in klädde på oss o sen fick vi en skål me jordgubbar me oss upp:0 de va supergott! Sen skulle vi sova!


Nu e kl 8, å då ska jag få vecka jojja såååå, hejdå:)

Kram matilda:*

Av matilda nilsson - 26 april 2013 20:47

Nu har ja åkt skate för första gången på asfalt idag:D de kittlades i fötterna aaasmyyyckeee:) ja o pappa åkte tsm till min kusin Julia o hon sitter o målar medans ja sitter o kollar på tv, let's dance :) älskar maaaaria! Hon e så skööön XD nu ska ja göra ngt, såå hejjjjdååå<3


Kram matilda:)

Maria kom 3:a ------>

Av matilda nilsson - 26 april 2013 14:04

Nu sitter ja på busshållsplatsen... Väntar på bussen som kmr om 7 min:( den åkte precis när ja kom tyyyp:( idag hare vart en bra dag, imorse vare sämsta vädret ever!!! Men aja nu ere lxm varmt o soligt<3

Kram matilda:)

Av matilda nilsson - 26 april 2013 08:02

Haha, sorry för dålig uppdatering men jag har typ inte gjort ngt roligt... Såå...;) men ajjja! IDAG ERRRRREEEEE FREEEEEDAAAAGGGGGGGG:D :D OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!

Juste en rolig sak har hääänt.... Jag o jojja är snart klara me våra byxor:D

O en dååålig sak har hääänt... Vi tog spruta :$ de gjorde skiiitont! Men vi tog den i onsdags ( inte jag ) för mamma kunde inte följa me då sååå jag fick ta den i tisdags! På VC!( vårdcentralen ) aja nu ska jag gå till klassrummet men heeejdååå:)


Kram matilda<3

Kmr en fin liten bild till oxå;)

Av matilda nilsson - 24 april 2013 08:03

Idag ska alla tjejer ta den sista sprutan...:( jag e så sprut rädd att mamma måste följa me mig, men idag kunde inte mamma så vi tog den i går på vårdcentralen! De gick suuuperbra!!!!!

HEJDÅ:)

Av matilda nilsson - 22 april 2013 20:29

Aa ku har ja skatat me tyra! Hon e as snäll o grym på att åka skate..:0 aja har Inge mer o säga såååå hejdååå!

Kram matilda:)

Av matilda nilsson - 21 april 2013 19:10

nu e ja hos mormor o morfar igen, fasst nu me mamma o pappa, sksa gå nu, men de jag ville säga av att jullan avamm idag me 6-1, WIHOOOO  


HEJDÅ MÅSTE GÅ NU  

VIF

Av matilda nilsson - 21 april 2013 12:59

Heja värmdö!!!:)

Nu ska Värmdö spela match så ja e här o kollar:) HEJA TJEJER NU TAR VI REHÄÄÄR B) heja jullan

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards