muffinsmatilda

Alla inlägg under september 2012

Av matilda nilsson - 17 september 2012 15:22

Bussen gick för 8 mIn sedannn!!!!

Av matilda nilsson - 7 september 2012 18:06

Jag har inte nåt att göra?

Av matilda nilsson - 6 september 2012 21:33

1. Tvätta dina naglar
2. Underlack
3. Måla naglarna i en fin färg
4. Sätt på klistermärken
5. Sätt på överlack

6. Kolla in mina bilder o sen är du klar!!!

Tja

Av matilda nilsson - 6 september 2012 18:14

Hej hej tja tja... Azzå idag har mamma klippt mitt hår!! Ja e as nöjd!! Som sagt är jag sjuk men det känns redan mycket bättre!!!



Till dom som går i min klass:
Kommer inte till skolan i morgon heller men azzå liksom för hoppningsvis kommer jag på måndag!!!!

Saknar er<3

Av matilda nilsson - 6 september 2012 13:38

Azzå jag är sjuk idag; kräk sjuk, det är vääääääällllllllllddddddiiiiiiiiiiggggt jobbigt!

Stackars mig!,!!!

Av matilda nilsson - 5 september 2012 19:30

Tja sry att ja inte har bloggat på länge men azzå jag har tagit ett litet uppehåll!
Azzå under den här långa tiden har jag skaffat världens bästa kille<3 Isak! O så har jag varit på möja på klassresa, vi bodde i en stor sal!
I den salen fanns det massa små rum o i ett av rummen bodde jag, smilla, isabelle o min fröken Susanna!

I en liten stuga lite längre bort sov nåra killar o i den stugan körde vi sanning eller konka!! De va as kul!
Men de var nåra andra som knackade på fönstrerna o gjörde oss tjejer livrädda! :/


Jag ångrar stort att jag inte tog me min kamera för de var sååååååååååååååååååååååååååååååvackert där!! Komentera alla som varit där o tycker att de är fint där!!!

Vi var på typ nån explotion eller va man ska säga! O då åkte vi till en skola på Möja som var jätte stor!! I alla fall för att det bara gick totalt 18 stycken elever där!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!
!!!!!!¡!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards