muffinsmatilda

Alla inlägg den 15 april 2013

Av matilda nilsson - 15 april 2013 20:59

Tänkte börja me veckans låt, varje tisdag kommer jag skriva en låt som jag hälst vill att ni lyssnar på om ni inte har hört den, antingen på spotify eller youtube, jag kommer bara skriva BRA låtar så att jag inte lurar i er nåt skit;) aja men imorrn kmr den, den första låten! Men iaf kommer jag nt lägga upp ngn video till låten för oftast bloggar jag på telefonen så jag kan inte lägga in videos! Men skit samma! Ni får söka själva!:)

VECKAN!
Mån- mamma o pappa till new york, jag till mormor o morfar, tennis :)
Tis- hämta kusin Julia i skolan, sen träning:)
Ons- inget speciellt, va me mormor o morfar elr en kompis:)
Tor- vanlig dag, träning sen:)
Fre- vanlig dag, tennis men tror ingen handboll:/
Lör- inga planer än:/
Sön- mamma o pappa kmr hem:)) JIPPIE:)

XoXo


Ps: kolla när jag går ner i spagat på en bänk... Inte riktigt nere än...:)

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards