muffinsmatilda

Alla inlägg under december 2012

Av matilda nilsson - 31 december 2012 11:07

Nyårsafton idag, vi ska åka till Vallentuna och vara där o fira, hos våra kompisar Ella, Erik, crissie och Henke! Ska bli superkul!!!:)

Av matilda nilsson - 30 december 2012 21:13

Dagen har varit bra, jag åkte skridskor igår på ett skridsko disco i centrum... Tillbaka till idag, jag var hemma på ,morgonen och trodde att det skulle bli en toppen mysig dag med familjen, men mamma, pappa och jag skulle tydligen till barkaby och kolla på nåt matbord, det vill jag givetvis inte följa med på, som tur va fick jag ett sms, av… SMILLA!!! Undrade vad hon ville, hon ville åka skridskor med mig! SUPERKUL!!! Jag sa såklart ja o frågade vilken tid, då sa hon vid halv fem... Inte så bra för då skulle jag åka med mamma o pappa till barkaby!! Men då sa SMILLA att hennes familj skulle åka o köpa nya skridskor, o jag fick följa med då, hon fick konståkningsskridskor, suuuupersnygga var de... Sen körde Andreas ( smillas pappa ) mig till hamnen där min mormor och morfar bor.. De hade söndagsmiddag, suuuupergott var det!! Det var hamburgare. Sen lekte jag o de andra barnen kurra gömma, sen åkte alla hem o vi tog ett bad när vi kom hem, såå varmt var det i poolen 39°!!!!! Sen ska vi sova, skriver / lägger ut video imorgon, god natt<3

Av matilda nilsson - 30 december 2012 14:34

Var i kungsberget igår, kuul
Nu sitter jag i bilen på väg hem till smilla

Av matilda nilsson - 27 december 2012 08:20

Fick en underbar julklapp i år, en resa till london!!!:))))) jag fick fler helt underbara presenter!!!! En muffinsmaskin! En receptbok! Muffinsformar! Två skal! En anteckningsbok! En almanacka! Pennor! Klistermärken! Två par jättefina örhängen, tror jag fick med allt, hejsvejs ;) nej juste, jag fick supermysiga tofflor! Supenmysig morgonrock och världens skönaste filt<3<3 nu fick jag nog med allt! Nej det fick jag inte, jag fick oxå ett hår kitt med en locktong, en krustång, en plattång, en korkskruvs sak o lite annat! Jag fick en näcessär med lite smink i, mascara, ögonskugga, och en liten spegel! Jag fick ett supensnyggt smyckesträd oxå! Nu måste jag väll fått med allt ändå!!! Ja vi säger så, HEJDÅ!

Av matilda nilsson - 24 december 2012 22:42

Jag får största äran att natta Julia min sötaste lilla unge till kusin<3 :)

Vill ha dig:)))



Kommer en video på sötisen

Av matilda nilsson - 23 december 2012 20:40

Det är jul imorrn! Jag kan inte vänta!!!!!!!!!! Det ligger typ hundra paket under våran vita underbara gran, och fler blir det för pappa står i köket o slår in paket o jag får inte gå dit!!!!

* *
O

Av matilda nilsson - 23 december 2012 12:58

Har sååå tröööökigt! Idéer?

Av matilda nilsson - 16 december 2012 09:10

Har vaknat nu! Men jag var såååå trött igår så jag orkade inte blogga någonting om matcherna! Men här kommer lite iaf:) först förlorade vi mot Huddinge! ( kommer inte ihåg vad det blev! ) sen åt jag o pappa på McDonalds. Sen spelade vi mot Silwing o FÖRLORADE!!!! Kan inte fatta det!!!??:( Jackie fick en lårkaka o en smäll på svanskotan! :(
Ingen bra dag igår! Sen åkte vi hem o jag somnade i bilen :D
Inatt sov jag hos mormor o morfar för både mamma o pappa var i stan me sina kompisar!!!!:) mormor o morfar är snällast på heeeeeela jorden!!!<3

Kram kram HEJDÅ!

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards