muffinsmatilda

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Har ingen rubrik

Av matilda nilsson - 26 april 2013 08:02

Haha, sorry för dålig uppdatering men jag har typ inte gjort ngt roligt... Såå...;) men ajjja! IDAG ERRRRREEEEE FREEEEEDAAAAGGGGGGGG:D :D OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!

Juste en rolig sak har hääänt.... Jag o jojja är snart klara me våra byxor:D

O en dååålig sak har hääänt... Vi tog spruta :$ de gjorde skiiitont! Men vi tog den i onsdags ( inte jag ) för mamma kunde inte följa me då sååå jag fick ta den i tisdags! På VC!( vårdcentralen ) aja nu ska jag gå till klassrummet men heeejdååå:)


Kram matilda<3

Kmr en fin liten bild till oxå;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda nilsson - 12 juni 2013 17:51

Hej, jag har skaffat en ny blogg på maatildaan.devote.se jag har gjort en mode blogg så jag kommer inte skriva om min vardag som jag gjorde här, men det här blev alltså mitt sista inlägg så heeejdååå:)...

Av matilda nilsson - 21 maj 2013 07:56

Hej hej, igår skypade ja me Julia som e friiiiisk idag:) vi skypade tsm me klara...

Av matilda nilsson - 17 maj 2013 07:02

Hej hurrni, sry för dålig uppdatering o så men jag har inte orkat o jag har inte hafft så mycket tid:) nu e ja påväg på handbollscup i Göteborg:) ska bli skit kul, jag sitter i bilen me Moa o Tova! Moa sitter o spelar minecraft lite o Tova sitter o b...

Av matilda nilsson - 5 maj 2013 19:19

I helgen hade vi cup... SÄÄÄÄÄMSTA CUPEN EEEVVVVEER. XO cupen va oxå i världens sämsta hall...:( man kan lxm inte höra va men säger...XO Vi vann en av 4 matcher... Så dåligt o vi förlora me 4-5 mot ett pisslag! Okey så kanske man inte kan säga efte...

Av matilda nilsson - 5 maj 2013 19:19

I helgen hade vi cup... SÄÄÄÄÄMSTA CUPEN EEEVVVVEER. XO cupen va oxå i världens sämsta hall...:( man kan lxm inte höra va men säger...XO Vi vann en av 4 matcher... Så dåligt o vi förlora me 4-5 mot ett pisslag! Okey så kanske man inte kan säga efte...

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards