muffinsmatilda

Alla inlägg under maj 2013

Av matilda nilsson - 21 maj 2013 07:56

Hej hej, igår skypade ja me Julia som e friiiiisk idag:) vi skypade tsm me klara<3 hon har typ exakt samma röst som Julia så jag visste lxm inte vem som va vem... Hehe:D men den här veckan kmr va grym! Idag: bild,gympa o syslöjd
Imorrn: klara kmr hit:D
Torsdag: TACOOOOS:*
Fredag: FREEEDAAAAG:D wihooo

Måste gå nu så hejdååå<3
Kram matilda

Av matilda nilsson - 17 maj 2013 07:02

Hej hurrni, sry för dålig uppdatering o så men jag har inte orkat o jag har inte hafft så mycket tid:) nu e ja påväg på handbollscup i Göteborg:) ska bli skit kul, jag sitter i bilen me Moa o Tova! Moa sitter o spelar minecraft lite o Tova sitter o bloggar... www.erikssontova.blogg.se de e en superbra blogg!
Föresten så ska vi få en ny tjej i klassen efter sommarn o hon ska komma o hälsa på oss i klassen på onsdag:D jag har fått kontakt me henne på kik o på instagram o hon e jättesnäll o söt:) har nog Inge mer o säga.. O ja ni som undrar jag tagigt ledigt från skolan:)
Kmr hem på söndag

Hejdååå kram matilda:)

Av matilda nilsson - 5 maj 2013 19:19

I helgen hade vi cup... SÄÄÄÄÄMSTA CUPEN EEEVVVVEER. XO cupen va oxå i världens sämsta hall...:( man kan lxm inte höra va men säger...XO
Vi vann en av 4 matcher... Så dåligt o vi förlora me 4-5 mot ett pisslag! Okey så kanske man inte kan säga eftersom vi förlora, men när man möter sånt motstånd sjunker man lxm ner på deras nivå o den ligger lxm på en skala 0-10 typ 1!!!




Jaja nu ska ja typ kolls på tv elr nåt, o sry för dålig uppdatering, IGEEN:)

Kram matilda:*

Av matilda nilsson - 5 maj 2013 19:19

I helgen hade vi cup... SÄÄÄÄÄMSTA CUPEN EEEVVVVEER. XO cupen va oxå i världens sämsta hall...:( man kan lxm inte höra va men säger...XO
Vi vann en av 4 matcher... Så dåligt o vi förlora me 4-5 mot ett pisslag! Okey så kanske man inte kan säga eftersom vi förlora, men när man möter sånt motstånd sjunker man lxm ner på deras nivå o den ligger lxm på en skala 0-10 typ 1!!!




Jaja nu ska ja typ kolls på tv elr nåt, o sry för dålig uppdatering, IGEEN:)

Kram matilda:*

Av matilda nilsson - 2 maj 2013 18:52

Sry för att jag inte har bloggat på länge... Jag har lxm inte hunnit men jag ska berätta lite om veckan:)
Måndag: vi hade vanlig skola som vanligt, vi slutade helvete 2, vilket vi brukar...:D
Tisdag: vi firade Valborg i skolan, sen kollade vi på nån kabaret, jojjo o nåra andra uppträdde, de sa att när de stod på sceen så hör man inte NÅGONTING!:0 inte ens va man sjunger... Men de sjöng heeeelt rätt! Nåra i 5C uppträdde o dansade till "surfa com hem style" de hade färgat håret rött o grejor XD ajjjja de va iaf skitkul! Sen hängde ja me Linnéa hem o hon lärde mig spela lite piano o sen kollade vi på film, sen började de regna, inte kul, när jag skulle hem kom mamma o hämtade mig o sen kom vi hem o då hade pappa gjort trerätters middag:) förrätt, musslor för mamma o pappa, jordgubbar för mig, till varm rätt, kött som pappa grillat på sin nya grill, till efter rätt, glass me typ grillad Anannas o typ grillad apelsin juice, fattar inte riktigt häller men ajjja! De va iaf ganska gott<3 sen blev de ingen brasa men de va bara för att ja inte ville men ajjjjjjjaaaa! Nu ska jag göra läxa, ska bara berätta kort om dagen o igår!

Onsdag: vi va lediga o ja va i cikla me nåra kompisar!;)

Torsdag: vi hade PRAO dag o ja o jojja praoade på solbackens förskola! De va kul men man blev väldigt trött fort! De va lite kortfattat men kan säkert berätta mer sen, ska göra låga nu!


Kram matilda:*

Av matilda nilsson - 2 maj 2013 18:52

Sry för att jag inte har bloggat på länge... Jag har lxm inte hunnit men jag ska berätta lite om veckan:)
Måndag: vi hade vanlig skola som vanligt, vi slutade helvete 2, vilket vi brukar...:D
Tisdag: vi firade Valborg i skolan, sen kollade vi på nån kabaret, jojjo o nåra andra uppträdde, de sa att när de stod på sceen så hör man inte NÅGONTING!:0 inte ens va man sjunger... Men de sjöng heeeelt rätt! Nåra i 5C uppträdde o dansade till "surfa com hem style" de hade färgat håret rött o grejor XD ajjjja de va iaf skitkul! Sen hängde ja me Linnéa hem o hon lärde mig spela lite piano o sen kollade vi på film, sen började de regna, inte kul, när jag skulle hem kom mamma o hämtade mig o sen kom vi hem o då hade pappa gjort trerätters middag:) förrätt, musslor för mamma o pappa, jordgubbar för mig, till varm rätt, kött som pappa grillat på sin nya grill, till efter rätt, glass me typ grillad Anannas o typ grillad apelsin juice, fattar inte riktigt häller men ajjja! De va iaf ganska gott<3 sen blev de ingen brasa men de va bara för att ja inte ville men ajjjjjjjaaaa! Nu ska jag göra läxa, ska bara berätta kort om dagen o igår!

Onsdag: vi va lediga o ja va i cikla me nåra kompisar!;)

Torsdag: vi hade PRAO dag o ja o jojja praoade på solbackens förskola! De va kul men man blev väldigt trött fort! De va lite kortfattat men kan säkert berätta mer sen, ska göra låga nu!


Kram matilda:*

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards