muffinsmatilda

Alla inlägg under februari 2013

Av matilda nilsson - 7 februari 2013 14:20

Har slutat skolan nu da! Men de tråkiga e att jag måste stanna i skolan typ i 2 eller 3 timmar!!!:(:(:(:(:(:(:( JAG DÖÖÖÖR!!! Det är ju dötråkigt här in da skol! Sitter här me min kompis Linnéa som värkar vara lite sjuk!:( men jag är frisk men har nada att gööööööra!!!!!!!:(:(:( idéer? KOMMENTERA!!!!!!!!


Snälla hej då// matilda

Av matilda nilsson - 6 februari 2013 20:36

Kan nån snälla tipsa om min blogg till dina kompisar eller nåt jag vill jättegärna att min blogg ska bli känd så det är ni som kan hjälpa mig, snälla snälla snälla snälla snälla, skulle betyda sååååååå mkt om ni gör det för mig...

// matilda

Av matilda nilsson - 6 februari 2013 07:03

Den gamla länken till vår blogg blev lite konstig så här kommer en ny www.bestff.blogg.se hoppas ni gillar den:) idag ska jag till skolan som vanligt men efter skolan ska jag sova över hos min kusin sen kmr mamma o hämtar mig där kl halv 7! Hihi:) det var jag som ville det;) Jaja, idag ska det nog bli en bra dag...

Hejdå// matilda

Av matilda nilsson - 5 februari 2013 16:45

Hej hej skulle ni kunna vara snälla att följa 2 st. Bloggar, www.smmilloo.bloggplatsen.se och våran nya bästis blogg www.bestff.blogg.se

Idag har det varit en bra dag i skolan!!!! Vi hade bild, syslöjd och gympa, TOPPENDAG!!!!!


Hejdå // matilda

Av matilda nilsson - 3 februari 2013 07:24

Ja nu e man vaken da! 7:23... Jag ligger i sängen o spelar men har inget roligt spel tips? Skriv i kommentaren!!!

// matilda

Av matilda nilsson - 2 februari 2013 08:58

Nu kollar jag på frenemis i sängen! Det är mysigt;)
Senare idag ska jag spela match<3 (handboll alltså!);)

// matilda

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


tja heter matilda, älskar handboll, rita, vara me mina bäztisar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards